Intensiv helg!

Det blev en väldigt intensiv helg. Ja det hela inleddes redan på torsdagen med "I MItt Vardagsrum" där Le Grahnd Band drog fullt hus. På fredagen arrade vi Dundertåget som kom till Mortens Krog och var sanslöst bra! Upp tidigt på lördagen för möte i My Planets kontor i Göteborg med Australian New Zealand Friendship Society of Sweden, vidare till TUR-Mässan där jag och Peter spelade i My Planets monter, hem till Uddevalla, packa bilen  för avfärd söderut till Åhus där jag på söndagen skulle jobba på en mässa. Pust! Men kul som fan!
















Kommentarer
Postat av: Jocke W

Det gäller att jobba med saker man verkligen tycker om ! :-)



Jag jobbar på på att jobba på det.

2009-03-27 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback