Skivinspelning mm

Oj, det var länge sedan jag gjorde något inlägg här. För er som är nyfikna som skriver jag lite mer på min myspace.com/larswallin Året går mit sitt slut, och om inget katastrofalt inträffar under dec så kan det vara så att 2007 blev ett av de bästa åren hittills i mitt liv. Har varit på drömresor i Tahiti, Moorea, Bora Bora, Paris, Italien (Festivalspelning), Australien oj oj oj. Släppte min bok "Aboriginer & didjeridu" i våras, fruktansvärt kul. Och nu i nov har jag äntligen spelat in det låtmaterial som ska bli debutskivan. Går förhoppnings i tryck i dec och släpps i Jan 2008. Ett alldeles förbaskat bra år!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att se dig här igen!
Jag vet att du har fullt upp med att skriva hit och dit...
Önskar dig ett Gott NYTT år, och hoppas det blir lika bra som 2007.
Kram Sara

Postat av: Peter H

Inget dåligt år. Men, tänk på vad nästa har i sitt sköte!

2007-12-17 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback