Melodifestivalen

Efter en god pastamiddag med rött vin så hamnade jag som så många andra framför tv'n och melodifestival kvalet. Jag har väldigt svårt för Carola och jag skulle hellre möta Hells Angels i en mörk gränd än henne. Jag är uppriktigt rädd för Carola, det döljer sig något bakom hennes ögon som skrämmer mig. Hon är hela tiden så speedad, talar med röster och är förmodligen kapabel till vad som helst. Visst hon sjunger hyfsat, har utstrålning och är väl schlager personifierad, men...! Log åt och röstade på finska Lordi, ja jösses. Röstade även på Bosnien Hercegovina, “Layla/Leijla”, Hara Mata Hari där jag fick lite Weeping Willows vibbar. Missar inte gärna Josefsons dokumentärer, det var en fröjd att se när Marstrands överklass gjorde bort sig när dom gick i taket över en kebabservering, golfnissarna på Lidingö som inte ville ha några flyktingar i landet var lika patetiska dom. Skål Janne, du behövs!
The Raconteurs "Steady as she goes" spelas om och om igen på kontoret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback