2'a halvlek

Det slog mig just som jag skrev rubriken att jag är inne i 2'a halvleken i livet, första har varit helt ok, fast precis som i fotboll när man ska kvittera eller slå in vinstmålet så går klockan fort och det gäller att ta vara på chanserna, det som ska göra måste bli gjort, fast som sagt, det är inte över förrän den tjocka damen sjunger (gammalt  opera ordspråk, numera sport klyscha). Nu var det ju inte detta jag skulle svamla om, utan Sveriges 2'a halvlek mot England, den var magnifik! Marcus slet som ett djur och kompenserade ev brist på talang med en sjuhelvetes vilja som var underbar att se. Kan dom ta med sig känslan från andra halvlek så kan vi kanske kryssa mot Tyskland och sedan låta Isaksson ta revanch (Han borde tagit ett mot England) genom att rädda två straffar! Är Zlatan frisk ska han spela, jag sluter inte upp i antikampanjen som råder mot honom. Snart midsommar, jordgubbar mm! Vildkatten under huset har fått en egen korg som han myser i på innegården, frukost och kvällsmat serveras punktligt. Vår innergård är förresten välbesökt nuförtiden, nya trevliga grannar med katt och hund, Noak hade varit avundsjuk!

Har ni hört The Movers nya "Head on" ? Om inte, besök www.themovers.se
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback