Vardag igen!

Så var man tillbaks till vardagen igen! Semestern är slut, det regnar är Måndag och man är på sitt kontor!
Men, 4 veckors ledigt var ljuvligt skönt. Har softat med frugan, cyklat och badat. Fasen vädret har ju varit helt enormt. Visst fick vi ställa in en massa utflykter tack vare att någon pundare snodde vår bil, en bil som senare på en öde grusväg blev slaktad, nåväl även om jag skulle vilja gå loss med ett basebollträ på den som tog bilen, som i sin tur orsakade en inställd stockholmskurs mm, så var semestern underbar. Som pricken på i'et så kom jag överens med folksam om att bilen skulle lösas in, en ok lösning även om det innebär en massa extrajobb med att hitta ny bil. I helgen var vi på den lokala Fjordfestivalen där vi bland annat såg banden The Movers och Nober Hill, grymt bra båda två. Gjorde förresten debut på scenen med gitarr, jag har aldrig spelat gitarr live förut. Det gick väl ganska ok, bandet jag spelade med var mitt eget TribeLars. Snart är det dags att cykla hemåt i ösregn. Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback