Förväntansfull

Ibland får man nypa sig i armen, visst är det så att alla människor kända som okända inte är mer än just människor de också! Jag blir fortfarande barnsligt förtjust vid tillfällen likt de som när jag i helgen snackade i telefon med Chris Bailey och planerade en låt tillsammans, eller med Kitto och planerade av spelschema, ja ni vet... Stora artister, men också stora människor som tar sig tid! Respekt!
En helt annan respekt saknar de industripampar som exempelvis dumpade tunna efter tunna med kvicksilver i havet utanför Sundsvall. Bara för att vi lägger saker i en tunna och dumpar den i havet eller i någon grotta och inte kan se det så betyder det ju inte att det inte finns. Något att tänka på för alla kärnkraftsförespråkare, jeesuus, i minst 100,000 år framåt är avfallet dödligt farligt, 100 000 år! Hmm hur såg sverige ut för blott 12 000 år sedan, just det istid, med naturkrafter som lätt knäcker hål i en liten tunna, ska vi verkligen lämna över det till kommande generationer? Vindkraft är vackert! När jag ser ett vindkraftverk tänker jag "sunt", jag tänker inte på ev brummande. När jag ser ett kärnkraftverk blir jag rädd!

Vapenvila, pyttsan, då passar Israel på att bomba skiten ur Palestinierna i Gaaza. Är det så att mobbade barn blir mobbare, fast nu på ett annar sätt? What so funny about Peace love and understanding...
Såg förresten Costello live i Hunnebostrands folketspark 1979.


Kommentarer
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:46:09
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:08:45
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback